Curricilum Integration

 

Curricilum Integration

  • This page has been prepared for Turkish Partners and is about the course curriculum of our project.

     DERS MÜFREDAT KONULARI
     KİMYA

    9.5.2.1. Hava , toprak ve su kirliliğinin sebeplerini açıklar.

    a. Hava kirleticiler olarak azot oksitler, karbondioksit ve kükürt oksitleri üzerinde durulur.

    9.5.2.2. Çevreye zararlı maddelerin etkilerinin azltılması konusunda çözüm önerilerinde bulunur.

    a. Atmosferin, canlılar için taşıdığı hayati önem vurgulanarak tüketim maddelerini seçerken ve kullanırken canlılara ve çevreye karşı duyarlı olmanın gerekliliği vurgulanır.

    b. Öğrencilerin, kimyasal maddelerin çevreye zararlarının azaltılması konusunda yapılan araştırmalar, çalışmalar ve sonuçları hakkındaa bilişim teknolojileriini kullanarak bilgi toplamaları ve sınıfta paylaşmaları sağlanır.

    c. Çevre temizliği konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla öğrencilerin, grup arkadaşlarıyla birlikte kampanya veya etkinlik önerileri geliştirmeleri sağlanır.

    10.4.1.1. Temizlik malzemelerin özelliklerini açıklar.

    10.4.1.2. Yaygın polimerlerin kullanım alanlarına örnekler verir.

    10.4.1.3.Polimer, kağıt, cam ve metal malzemelrin geri dönüşümünün ülke ekonomisine katkısını açıklar.

    10.4.1.4. Kozmetik malzemelerin içerebileceği zararlı kimyasalları açıklar.

    12.4.1.1. Fosil yakıtların çevreye zararlı etkilerini azaltmak için çözüm önerilerinde bulunur.

    b. Fosil yakıtlar ve bilinçsizce tüketmenin ve israf etmenin bireye, topluma ve çevreye verdiği zararlara değinilir.

    c. Öğrencilerin, fosil yalıtların çevreye zararlı etkilerini araştırmaları ve elde ettikleri bilgilerden yararlanarak bunların çevreye zararlı etkilerini azaltmaya yönelik çözüm önerileri hakkında tartışmaları sağlanır.

     BİYOLOJİ 
     MATEMATİK

    TD.11.3. Denklem ve Eşitsizlikler

    TD.11.3.1.1. Birinci dereceden bir veya iki bilinmeyenli denklemlerle ilgili problemler çözer. (Gerçek hayat problemlerine yer verilir.)

    TD.11.3.1.2. Birinci dereceden bir bilinmeyenli eşitsizliklerle ilgili problemler çözer.(Gerçek hayat problemlerine yer verilir.)

    TD.11.3.2.1. Gelir-giderleri göz önüne alarak birey, aile ve kurum bütçesi oluşturur.(Gelirler ve giderler dikkate alınarak birey, aile, kurum veya bir projenin bütçesi yapılır.)

    TD.11.3.2.2. Seyahatlerde mümkün olan alternatifleri karşılaştırır.

    a) Seyahatin yaklaşık maliyet analizi yaptırılır.

    b) Gidilecek yere ilişkin bir zaman çizelgesi yaptırılır.

     

     İNGİLİZCE

    Expressing themselves using English Literacy, digital, multilingual, science, technology, engineering, entrepreneurship Personal, social and learning to learn Competences

    In order to raise awareness about environmental cleaning, students are encouraged to develop campaign or activity suggestions with their groupmates.

    Students are encouraged to participate in task-based, collaborative and project-based language activities that will empower learners by increasing their self-esteem, autonomy and language skills.

     

     PROJE HAZIRLAMA 

    1.1.1. Bilgi ve çeşitlerini tanır. 1.1.2. Bilgi çeşitleri arasındaki farklara ilişkin örnekler verir. 1.1.3. Bilgi çeşitleri arasındaki farkı ayırt eder.

    1.2.1. Teknolojinin bilimsel gelişmelerin bir ürünü olduğunu fark eder.

    1.2.2.Bilimin günlük hayattaki yerini ve önemini açıklar.

    1.3.1. Çeşitli alanlardaki problem durumlarının projelendirilebileceğini fark eder.

    1.3.2. Bilim, araştırma ve proje arasındaki ilişkiyi açıklar.

    1.4.1. Bilgiye ulaşmada araştırma yapmanın gerekliliğine inanır.

    1.4.2. Proje hazırlama sürecinde araştırma yapmanın önemini fark eder.

    2.1.1.Çevresinde rahatsız olduğu durumlara örnekler verir.

    4.1.1. Projesini sunuma hazır hale getirir.

    4.1.2. Projesini sergiler.

     

     BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ

    Students 1. Adds a sound file from the computer to the slide 2.Adds video file from computer. 3. Tables on slide inserts 4. Adds graphics

     

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

April Tasks - Fatih KÜSLÜ